Potvrzení věku

Obsah těchto stránek je určen osobám starším 18 let.

Potvrzuji, že jsem starší 18 let

Napsali o nás v médiích

Prémiové ovocné destiláty FLERET opakovaně uspěly na prestižní světové soutěži v San Francisku

Významný mezinárodní úspěch si v těchto dnech připsala destilérka FLERET z Frenštátu pod Radhoštěm. V prestižní světové soutěži San Francisco World Spirits Competition obdržela ocenění za své prémiové ovocné destiláty z edice FLERET Collection 1850.

Slivovice a hruškovice, které píšou silný příběh

Ochutnali jste už někdy slivovici, která zrála pět let v sudech po aromatické Frankovce Burgenland? Nebo hruškovici ochucenou těmi nejkvalitnějšími vanilkovými lusky z Madagaskaru? Pokud ne, vřele doporučujeme vyzkoušet limitovanou edici prémiových destilátů FLERET Collection 1850.

Redesign lahví Collection 1850 nám zdvojnásobil prodeje

S destilérkou FLERET se pojí mnohaletá historie. První zmínky o výrobě ovocných destilátů ve Frenštátu pod Radhoštěm sahají až do roku 1850. Ke znovuzrození značky došlo na začátku devadesátých let, kdy se začala psát novodobá historie této frenštátské destilérky. O jejích úspěších, produktech a plánech do budoucna nám více prozradil Tomáš Novák, Sales & Marketing Director značky FLERET, která je součástí finanční skupiny FPD Group.

Beskydský FLERET míří na festivaly - s ovocným sadem a skvělými koktejly

Výborné a originální koktejly, jejichž základem jsou vytříbené ovocné destiláty, a bujný hruškový sad nabídne destilérka FLERET na několika českých a moravských hudebních festivalech. Na festivalech Přeštěnice, Rock for People nebo Sázavafest tak nabídne návštěvníkům příjemnou relaxační zónu s dostatkem stínu pro horké letní dny. A k tomu osvěžení v podobě perfektně vychlazených mixovaných nápojů z prémiové Hruškovice či Slivovice FLERET nebo vyhlášeného čajovo-bylinného likéru TATRATEA.

Hudební festivaly navyšují rozpočty, peníze proudí hlavně od nápojářů

Největší hudební akce v Česku zažívají dobré období. Reklama na internetu a měřitelnější marketing sice ukusují stále více peněz, festivalové značky ale sponzory táhnou dále. Více peněz dostávají festivaly hlavně od nápojářů. „Mezi nové festivalové partnery patří Hard Rock Café, Kofola nebo likérka Fleret,“ vyjmenovává šéf Rock for People Michal Thomes.